Pàgines

dijous, 18 d’agost del 2011

SÓC UN DRAC

Un dia d'aquest estiu que vaig anar amb els meus fills a la biblioteca del meu poble , vaig trobar una d'aquelles joies que penso que caldria que tothom conegués :  Sóc un drac .
Trobo que és una història boníssima per treballar l'emoció de la ràbia amb els nens de P-5 i de Cicle Inicial    ( he vist que es recomana per CI però incloc també P-5 perquè el meu fill , que ha acabat aquest curs i és de final d'any ,  ha disfrutat i reflexionat molt amb aquesta història).


Què de què va? Doncs he trobat un resum sobre la història que penso que farà que us en feu una idea.


Un nen parla dels seus sentiments quan està enfadat . Àlbum en què tant el text com les il.lustracions evoquen la ràbia que un nen pot sentir quan està molt enfadat . El text empra paraules en lletra de pal o lligades i encara més , en negreta. Sobre les il.lustracions fons de color càlid , destaquen els personatges. Els pares són molt petits en comparació amb les figures de la cara del nen que envaeix tota la plana de color vermell , talment un foc encès que no triga a transformar-se en drac , les joguines volen per l'habitació . Quan per fi el nen esclata en plors , és un infant petitó que els pares porten a coll.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada